anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 December 2011

mind your self !! mind your word!!

Tak terhegeh2? haha! kau ni biar betul.. finee lah go ahead! konon laaa aku tak terhegeh-hegeh dengan diorang tuh.. eh please lah .. tolong lah .. open your eyes girl! dont be stupid okey.. kalau tak terhegeh-hegeh ade kaki kiri kanan kan .. so just walk away lah ...ade jalan kau boleh belah lah.. ingat aku terhegeh-hegeh dekat kau ke.. dah cukup sifat reti lah fikir .. setiap orang kadang-kadang ade kelebihan nye...kau ade kelebihan orang lain sume ade.. just kadang-kadang mereka ade kelebihan yang terbaik.. so jangan lah  iri hati or jealous dengan kelebihan orang.. bak kate orang tak boleh tengok orang lebih ... please bukak hati kau buka mata kau luas-luas ..open it okey! see your self! jangan kau tanam status tuh dekt diri kau..  kalau kau tak nak orang benci kau.. tak sangka kau macam tuh kan.. baru sekarang aku kenal siape diri kau sebenarnye.. aku tak sedih kalau kau tipu aku ape sume.. aku just sedih aku tak dapat nak percaye kau lagi... jangan kate nak berubah kalau diri tak ubah! mind your self! mind your word! dont just you just write and say it but you din't do it! done!

No comments:

Post a Comment